Rohelise Kooli tegevuskava 2023-2024 õ.a.
Teemad:
1.    Elurikkus ja loodus
Eesmärk: Laps tunneb lähiümbruse
loodust
| Tegevus | Tulemus | Vastutaja | 
| Putukate, vihmausside ja liblikate tundmaõppimine | Lapsed tunnevad vähetuntud elusolendeid | Rühmaõpetajad | 
| Lastega koos putukahotellide täiendamine ja sealse elutegevuse
  uurimine | Lapsed teavad, millist elukeskkonda vajavad putukad | Rühmaõpetajad Õppealajuhataja Majandusjuhataja | 
| Elurikkuse nädala (maikuus) tähistamine | Lapsed teavad, kui tähtis on hoida looduslikku
  keskkonda, et säiliks elurikkus | Roheline meeskond Rühmaõpetajad | 
| Lemmiklooma päev (16.mai) | Lapsed teavad, kuidas hoolitseda lemmiklooma eest | Roheline meeskond Rühmaõpetajad | 
| Loodusega seotud projektid  | Kaasatud on nii lapsed kui lapsevanemad | Rühmaõpetajad, õppealajuhataja | 
| Matkad koos lastevanematega (raba, Vilivere
  rannamoodustised) Juuni algus | Lapsevanemad on aktiivselt kaasatud lasteaia Rohelise Kooli
  tegevusse | Rühmaõpetajad | 
2.    Tervis ja heaolu
Eesmärk: Laps on teadlikum tervislikest valikutest
| Tegevus | Tulemus | Vastutaja | 
| Lasteaia õuepäev: kõik päevategevused, ka magamine, toimuvad õues | Laps kogeb terve päeva õues olemist | Rühmaõpetajad | 
| Vaikuseminutid ja rahustav hingamine, laste jooga | Lapsed õpivad oma emotsioone reguleerima  | Rühmaõpetajad | 
| Liikumiskuu töötajatega (aprill) | Töötajad saavad ühisest liikumisest positiivseid
  emotsioone | Tervise meeskond | 
| Lapsed liikuma koos vanematega (aprill) | Koostöös lasteaiaga liiguvad pered aktiivsemalt | Rühmaõpetajad | 
| Lastega koos kokkamine | Laps teab, millistest toorainetest valmistatakse
  toitu ja saab seda ise teha | Kokad Rühmaõpetajad | 
| Lastega koka tööga tutvumine köögis kohapeal | Laps on tuttav köögiseadmetega ning teab, kuidas neis
  kokk valmistab toitu | Kokad,
  Rühmaõpetajad | 
| Lastele liikumismängude õpetamine | Lapsed leiavad õues iseseisvalt tegevusi | Rühmaõpetajad Liikumisõpetajad | 
| Rattapäevade toimumine | Lapsed saavad lasteaias ratastega sõita | Rühmaõpetajad | 
| Müra vähendamine | Lapsed oskavad mürafoori abiga jälgida enda
  tekitatava müra valjusust | Rühmaõpetajad | 
3.    Kliimamuutused
Eesmärk: Laps teab, mis on meie planeedile hea
| Tulemus | Vastutaja | |
| Mänguasjade vahetus novembris | Vähenes uute asjade ostmise
  vajadus | Rühmaõpetajad Õppealajuhataja Majandusjuhataja | 
| Raamatute vahetus märts-aprill (raamatukapp) | Raamatuid taaskasutades
  suureneb huvi raamatute vastu  | Rühmaõpetajad Õppealajuhataja Majandusjuhataja | 
| Asjale uus elu, mänguasja või
  õppemängu valmistamine (18.märts Ülemaailmne taaskasutuspäev) | Jääkmaterjalid on mängude
  valmistamisel ära kasutatud | Rühmaõpetajad | 
| Kirbukas lasteaias (18.märts
  Ülemaailmne taaskasutuspäev) | Koostöös vanematega väheneb
  ökoloogiline jalajälg | Rühmaõpetajad, Direktor Majandusjuhataja | 
| Küünlaümbriste „Rohejaht“ | Koostöös vanematega väheneb
  ökoloogiline jalajälg | Rühmaõpetajad | 
| Tulede kustutamine  | Õpime ühiselt energiat kokku
  hoidma | Rühmaõpetajad | 
| Jäätmete vähendamine (k.a.
  toidujäätmed) | Maksimaalselt kasutatakse kõik
  materjalid ära | Rühmaõpetajad | 
| „Seiska mootor“  plakatite tegemine | Vanemad teavad, kui oluline on
  vähendada õhusaastet | Rühmaõpetajad | 
 
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar
Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.