Rohelise Kooli tegevuskava 2022-2023 õ.a.
Teemad:
1.    Toit
Eesmärk: Teadlikkuse tõstmine
tervislikust toidust
| Tegevus | Tulemus | Vastutaja | 
| Toiduainete päritolu tutvustamine (vili, kanad, lambad jm.) | Lapsed teavad, kuidas jõuab toit lauale | Rühmaõpetajad | 
| Laste tervislikust toitumisest  teadlikkuse tõstmine; Toidujäätmete mõõtmine | Toidujäätmeid tekib vähem | Rühmaõpetajad | 
| Toidu kasvatamine; osalemine erinevates projektides: Näpud mulda;
  Räpina aiandusprojekt jm. | Laste on oma peenrad; lillede, tomatite ja maasikate kasvatamine
  rühmas | Rühmaõpetajad | 
| Lastega koos toidu tegemine  | Laps oskab teha endale võileiba, lihtsat salatit, piparkooke, torti,
  taignasegu karaskite küpsetamiseks jm. | Rühmaõpetajad | 
| Lihavaba toitude lisamine menüüsse | Lihavaba lõunasöök nädalas | Kokad | 
| Toiduteemaliste täiendkoolituste läbimine | Toiduteemalisi koolitusi läbisid nii kokad kui
  õpetajad | Juhtkond | 
2.    Transport
Eesmärk: Vähendada transpordi mõju keskkonnale
| Tegevus | Tulemus | Vastutaja | 
| Töötajate sõiduauto ühiskasutamine koolitustele ja
  väljasõitudele | Transpordi kulude kokkuhoid ja keskkonna säästmine | Personal | 
| Laste ja õpetajate elukohtade kauguse ja lasteaeda
  tulemise kaardistamine | On kaardistatud liikumine kodu ja lasteaia vahel | Rühmaõpetajad | 
| Aktiivsete liikumisnädalate korraldamine ja
  kaardistamine (lapsed ja töötajad) | Paraneb tervislik eluviis | Liikumisõpetaja,
  rühmaõpetajad | 
| Lapsevanemate teavitamine õuealal parkimise korraldusest | Paraneb parkimiskord | Rühmaõpetajad | 
| Transpordivahendite tundmaõppimine ja meisterdamine | Lapsed õpivad tundma erinevaid liiklusvahendeid;
  näitus isemeisterdatud taaskasutatud materjalidega tehtud liiklusvahenditest | Rühmaõpetajad | 
| Liiklusteemaliste õppevahendite soetamine; Laitse Rallypargi ja Meremuuseumi külastamine | Lapsed tunnevad liiklusmärke ja -reegleid ning
  erinevaid sõidukeid | Rühmaõpetajad | 
| Möödasõitvate autode, liikumisvahendite
  kaardistamine, vaatlused ja õppekäigud  | Lapse tunnevad erinevaid transpordivahendeid; teavad,
  kui suur liiklustihedus on sõiduteel | Rühmaõpetajad | 
| Projekt „Helkuriaed“ | Liiklusohutuse tagamine pimedal ajal | Rühmaõpetajad;
  keskkonnatöörühm  | 
3.    Vesi
Eesmärk: Lasteaia ökoloogilise jalajälje
vähendamine, vee säästlik tarbimine
| Tulemus | Vastutaja | |
| Kraanivee säästliku kasutamine |  Ülevaade kraanivee kasutamisest | Majandusjuhataja | 
| Vihmavee kogumine ja kasutamine
  kastmiseks | Oleme säästnud joogivett ja
  kastnud vihmaveega | Majandusjuhataja | 
| Veekulu vaatlemine ja
  võrdlemine | Ülevaade veekulust | Rühmaõpetajad | 
| Veeteema põhjalikum käsitlemine
  õppetegevuses | Laste teadlikkus on tõusnud  | Rühmaõpetajad | 
| Veeohutus, lastele „Veega
  sõbraks“ programm | Lapsed ei karda vett, teavad,
  kuidas vees ohutult käituda | Rühmaõpetajad; liikumisõpetaja | 
| Katsed veega | Lapsed tutvusid vee erinevate
  olekutega | Rühmaõpetajad | 
 
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar
Märkus: kommentaare saab postitada vaid blogi liige.